Stránky

Tuesday 12 March 2024

Tohle je asi nejdivnější dimenze, kam jsem se zatím dostala.

Vyvolal mě Lettofeh a chtěl, abych zápasila s nestvůrou, kterou vybere jeho bratr zaklínač Niphepi. A to bez magie, prostě jako démon s monstrem. Aby se ukázalo, kdo z těch dvou je lepší. Pokusila jsem se mu vysvětlit, že na to si nevybral zrovna dobrého démona, že já jsem kouzelník a iluzionista, ale rozhodně ne válečník.

A on na to, jestli blázním, že vypadám hrozně silná a když jdu, třese se zem. Mohla jsem se urazit, jestli jsem jako tlustá, a neudělala jsem to! A je fakt, že jeho rasa levituje a živí se světlem a všechno z té dimenze, co jsem během návštěvy viděla, vypadalo jako napůl ze skla a napůl ze světla.

Tak když mi Lettofeh řekl, že ten souboj by byl naprosto bezpečný, s cílem toho druhého přemoct a nezranit, nechala jsem se nakonec ukecat. Protože, přece si nenechám ujít šanci být za siláka a bojovou mašinu.

Zaklínač přivedl "kudlanku", asi dvoumetrovou bytost s hmyzí hlavou, křídly a dlouhým, složitě tvarovaným a zatraceně ostrým ocasem. Řekla bych, že létající monstrum není úplně fér, když já levitovat magií nemůžu, ale dost možná tady nic nelétajícího ani nemají. A stejně to na mě muselo naletět, jestli to mělo vyhrát.

Nakonec se mi povedlo strhnout monstrum na zem a zalehnout. A i když jsem na to vyskočila dost vysoko do vzduchu, žádného dunění země jsem si nevšimla. Ale Lettofeh měl radost a jako bonus mě pozval i na večeři.